Poskytované služby
Naším krédem je vysoká odbornost, spolehlivost a osobní přístup ke každému zákazníkovi. Cílem naší práce je klient spokojený s tím, že přenechal veškerou starost o vedení účetnictví, mzdovou agendu a daňové povinnosti nám. Daří se nám to.
Vedení účetnictví a mzdové agendy
Společnostem s.r.o., OSVČ i neziskovým subjektům nabízíme tyto odborné služby:
- Komplexní služby a servis v oblasti vedení účetnictví dle platné legislativy
- Veškeré služby a servis v oblasti personální a mzdové agendy v souladu s GDPR
- Přihlašujeme a odhlašujeme zaměstnance
- Provádíme výpočet mezd a odvodů (sociálního a zdravotního zabezpečení)
- Zpracujeme všechny povinné přehledy a elektronicky podepsané je podáme na příslušné instituce státní správy
- Provádíme roční zúčtování daní zaměstnanců
- Účetní supervize: účetní agendu si zpracováváte sami, my jen dohlížíme na její správnost prostřednictvím naší hlavní účetní
- Vedení on-line účetnictví: Vy vkládáte prvotní doklady, my provádíme zaúčtování, přičemž máte neustálý on-line přístup k aktuálním datům.
- Agendu zpracováváme buď v našich prostorách na software POHODA komplet, nebo přímo ve Vaší firmě
Ceny stanovujeme podle množství účetních dokladů i podle náročnosti jejich zpracování. Orientační ceny poskytovaných služeb najdete zde.
Rádi Vám předložíme konkrétní cenovou nabídku. Stačí, když vyplníte poptávkový formulář.
Daňový servis
Využít naše zkušenosti a odborné znalosti můžete i v daňové oblasti díky naší úzké spolupráci s daňovou poradkyní Ing. Janou Vacíkovou, členkou Komory daňových poradců, č osvědčení 4384:
- Zpracujeme a podáme veškerá přiznání ke všem daním.
- Poskytujeme daňové poradenství a průběžný daňový dohled
- Nabízíme možnost odkladu přiznání k dani z příjmů k 30. 6.
- Řešíme za vás daňové problémy, vč. vypracování odborných stanovisek
- Provádíme daňovou optimalizaci
- Zastupujeme Vás v daňovém řízení a komunikujeme s finančním úřadem
Související služby
- Účetní, daňové a finanční poradenství
- Poradenství při zřizování a likvidaci společností
- Zprostředkování právních služeb
Jaké výhody získáte spoluprací s externí účetní firmou?
- zbavíme vás všech starostí s vedením účetnictví, mzdovou agendou a daňovými povinnostmi
- převezmeme odpovědnost za veškeré účetní a dańové výstupy vůči státní správě, nemusíte si proto zařizovat a obnovovat digitální podpis
- sami hlídáme termíny pro placení daní a odvodů, vždy s předstihem od nás dostanete příkaz k úhradě se všemi platebními údaji
- podáme za Vás roční závěrky ke zveřejnění na obchodním rejstříku
- postaráme se o správu Vašich datových schránek
- odpovědnost garantujeme pojištěním proti chybě při výkonu činnosti účetnictví, poskytnutí nesprávné informace nebo škodlivé rady, do limitu 1 milion Kč
- pracuje pro Vás sehraný tým profesionálů, vysokou odbornost stvrzuje členství v Komoře certifikovaných účetních a Komoře daňových poradců
- ve variantě online zpracování účetnictví nemusíte platit za účetní software ani jeho aktualizace, přesto máte vždy přístup k firemním datům
- sledujeme místo Vás veškeré legislativní změny s dopadem na účetnictví a daně a z nich vyplývající povinnosti vůči státní správě
- ručíme za bezpečnost Vašich dat a informací v souladu s požadavky GDPR
Jaké nástroje pro vedení účetnictví a daňová přiznání používáme
Účtujeme v účetním a ekonomickém softwaru Pohoda 2024 ve verzi Komplet pro zpracování daňové evidence a účetnictví. Je to nejrozšířenější účetní program v ČR (přes 150.000 prodaných licencí) s možností práce na jednom PC, v síti nebo on-line.
Obsahuje všechny potřebné agendy (daňová evidence, účetnictví, mzdy, sklady...). Umožňuje vedení účetnictví pro neomezený počet firem (i pro pro neziskové subjekty). Má jednoduché a intuitivní ovládání.
V případě Vašeho zájmu zajistíme zaškolení a technické řešení na míru Vašim potřebám.
Pro vyhotovení přiznání ke všem daním používáme program TAX 2023.
POHODA ON-LINE
Svým klientům nabízíme účetní služby s využítím naší síťové licence, klient si pak nemusí kupovat účetní program. Připravíme kompletní technické řešení pro Váš on-line přístup.
Výhody pro klienta:
- stálý on-line přístup k účetnictví a Vašim datům odkudkoliv, kde je internet
- používání programu je intuitivní a uživatelsky příjemné
- prodejní data Vašeho zboží nebo služeb (z provozovny/e-shopu) se přímo přenáší do účetnictví, a odpadá tak duplicitní zadávání
- vždy aktuální verze programu, nemusíte platit aktualizace
- podporuje EET, skladové hospodářství, pokladny na prodejnách, intrastat apod.
- možnost práce více úživatelů současně
- všechny moduly a funkce účetního software jsou Vám k dispozici
- zaškolení pro uživatele
- úspora nákladů na vedení účetnictví, pokud si další účetní doklady (např. faktury vydané, přijaté...) zadávate sami